Reklamacje

Reklamacja

  1. Aby zgłosić reklamację towaru należy skontaktować się ze Sprzedawcą przesyłając opis niezgodności towaru z umową - w tym celu można użyć formularza „reklamacja towaru”, zawierającego następujące informacje: przyczyna reklamacji, kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały, imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także informacje dotyczącą żądań Klienta - wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki.
  2. Zgodnie z art. 8 ust 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. W myśl art. 8 ust. 4 powyższej ustawy, dopiero jeżeli Klient, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli Sprzedający nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo zwrotu towaru. Przy tym zgodnie z ustawą Klient od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki, a Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
  4. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wybrany przez Klienta sposób.
  5. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Adres dla wysyłek reklamacyjnych:

ul. Szpaków 6

43-309 Bielsko-Biała

 

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl